Saatmispoliitika
Õiguslik vastutusest loobumine
Sellel lehel esitatud selgitused ja teave on vaid üldised ja üldised selgitused ja teave selle kohta, kuidas koostada oma saatmispoliitika dokument. Te ei tohiks seda artiklit pidada juriidiliseks nõuandeks ega soovituseks selle kohta, mida peaksite tegelikult tegema, sest me ei saa ette teada, milliseid konkreetseid saatmispoliitikaid soovite oma ettevõtte ja klientide vahel kehtestada. Soovitame teil otsida juriidilist nõu, mis aitab teil oma saatmispoliitikat mõista ja luua.
Saatmispoliitika – põhitõed
Siiski on saatmispoliitika õiguslikult siduv dokument, mille eesmärk on luua teie ja teie klientide vahelised õigussuhted. See on õiguslik raamistik teie kohustuste esitamiseks klientidele, aga ka erinevate võimalike stsenaariumide käsitlemiseks ja iga juhtumi puhul edasiseks lahendamiseks.
Saatmispoliitika on hea tava ja see aitab mõlemat poolt – nii teid kui ka teie kliente. Teie kliendid võivad saada kasu sellest, kui nad on kursis teie teenuse ootustega. Teie võite saada kasu, sest kui teil on selge saatmispoliitika, on inimesed tõenäolisemalt teie käest ostlemas käivad, kuna teie saatmisaegade või -protsesside kohta ei teki küsimusi.
Mida peaks saatmispoliitika sisaldama
Üldiselt käsitleb saatmispoliitika sageli järgmist tüüpi küsimusi: tellimuste töötlemise ajakava; saatmiskulud; erinevad sise- ja rahvusvahelised saatmislahendused; võimalikud teenusekatkestused; ja palju, palju muud.
